Gast remi_4 Geplaatst: 9 april 2011 Geplaatst: 9 april 2011 Is het normaal dat bij elke update van open pli, je de instelling van deze pluging (Pauli Neutrino Keymap) opnieuw moet instellen. Of is er nog een andere manier hiervoor.
Aanbevolen berichten