Gast montecarlo Geplaatst: 19 april 2011 Geplaatst: 19 april 2011 wie heeft er nog een recente nl lijs voor mij ik draai met orginele image alvast bedankt
_Bartje_ Geplaatst: 24 april 2011 Geplaatst: 24 april 2011 Je kan deze vraag misschien beter stellen in kathreinforum. Dit kan je vinden bij overige merken. Je zult daar sneller geholpen worden denk ik. mvg Bartje
icesat Geplaatst: 25 april 2011 Geplaatst: 25 april 2011 Je kan een enigma2 settingslijst nemen en die omzetten met SatChannelListEditor. 1-download een recente enigma2 settingslijst 2-start het programma SatChannelListEditor ga naar tabblad Options en kies settings Zet deze op Enigma2 (V4 settings) en afsluiten met OK 3-Open nu jou enigma2 zenderlijst (file-open-locatie zenderlijst) (Je kan eventueel de mappen nog verplaatsen, want slechts de 8 bovenste mappen blijven er nog over en de rest wordt verwijderd) 4-ga weer naar tabblad Options en kies settings Zet deze op UFS 910 en afsluiten met OK Nu is de enigma2 lijst omgezet naar een ufs910.xml lijst mvg,
Aanbevolen berichten