Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Allen ,weet iemand de roepnaam van dit yacht en waar het meestal is aangemeerd ? Heb al gekeken bij marinetraffic maar zonder suc6 . Wie doet beter , en vooraf dank. Google geeft ook niet veel prijs, het zal dus van iemand moeten komen die er op werkt en dat zou dan een militair zijn of van via - via.

Geel , Stad in de Kempen.

Geplaatst:

Toch maar een upje , anders geraakt hij in de vergeetput. Zijn er dan echt geen boot- yacht- en of scheepsliefhebber die een tipje van de sluier zouden kunnen oplichten ?

Je zou me er een groot plezier mee doen.

Geplaatst:

Tja, het is alweer een dikke 20 jaar geleden dat ik de marine verliet, maar kan mij hetboekwerk ACP113 nog wel voor de geest halen.

ORIK ALPA (MYAC) (A982) (BEL-N)

Oscar Romeo India Kilo

waar heb je het voor nodig ?

Groet,

kees

Geplaatst:

Wel zoals je dan ook wel zult weten is dit het laaste jacht van de Koning der Belgen. Het laaste op dit ogenblik , want ik vernam dat de Koning met een vriend in Italië op een scheepswerf grote interesse had voor een nieuw yacht.Ik kom regelmatig in Antibes ( maar misschien op een verkeerd tijdsstip..Ik had het yacht daar gehoopt te zien recht over de capitainerie.Zijn thuishaven zou Brugge zijn alhoewel hij ( het yacht ) er nooit zou komen. In vond een goede site maritiem traffic , maar bij de site werd ik ook niet slimmer Het yacht zou ergens in Italië liggen? Kan iemand dit bevestigen en dan even melden waar .Dank vooraf

Geplaatst:

Kees Kas en Joker 55 , bedankt. Ik was na de reactie van kees kas ook al gaan googelen en dit naslagwerk was me niet bekend.Nu weet ik weer iets nieuw , maar blijf nog altijd op mijn honger zitten kwa aanlegplaats in Italië of elders ?

Weet nu echt niet of dit zo topsecret is aangezien de boekjes er ook over schrijven, maar heb nog niet via achtergrond of iets dergelijks ( van de foto ) een locatie kunnen trasseren.

Geplaatst:

Ik dacht iets te kunnen vinden via de site van marine trafic , maar zonder suc6. Blijf ondanks alles toch nog hopen ...