vGnp Geplaatst: 5 juni 2011 Geplaatst: 5 juni 2011 Tijdens het (proberen te) antwoorden op een vraag in --> DEZE <-- thread heb ik klaarblijkelijk onbedoeld iets gewijzigd in keymap.xml, met als resultaat dat ik zo nu en dan groene schermen heb bij het wijzigen/verwijderen van timers. Om precies te zijn (uit de crashlog): unknown action DirectionActions/downUp! typo in keymap? Zou iemand met een recente OpenPli voor mij het bestand /usr/share/enigma2/keymap.xml willen uploaden, zo dat ik deze "fout" kan herstellen? Bij voorbaat dank. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Littlesat Geplaatst: 5 juni 2011 Geplaatst: 5 juni 2011 Je kunt hem hier rechtstreeks van onze sources krijgen... http://openpli.git.sourceforge.net/git/gitweb.cgi?p=openpli/enigma2;a=blob;f=data/keymap.xml;h=e13e04b380d1e7d1436535d38f7b68f6a741963a;hb=HEAD Rechter muistoets bovenaan op raw en dan doel opslaan als... ;-) Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
vGnp Geplaatst: 5 juni 2011 Auteur Geplaatst: 5 juni 2011 Staat er inmiddels in. Waarvoor dank. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Aanbevolen berichten