sattv4iedereen Geplaatst: 11 juni 2011 Geplaatst: 11 juni 2011 hi, ik vroeg mij af,of er iets op til is,om de smartcard van mobistar te gebruiken in een venton? of is dat te complex? Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Satelliet Geplaatst: 11 juni 2011 Geplaatst: 11 juni 2011 De Venton kan de kaart identificeren en kaartnummer, provider en de datum lezen. Verder wordt er niet gewerkt om de Mobistar kaart te laten functioneren. Dreambox DM920UHD - Echostar 120cm draaibaar - Tooway Internet
sattv4iedereen Geplaatst: 11 juni 2011 Auteur Geplaatst: 11 juni 2011 Waarom niet,ze gaat toch ook met de tnt kaart? Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Aanbevolen berichten