Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben bij toeval in het bezit gekomen van een Nokia 9500.

Firmware in deze is NoManIt versie 1.3h

Ik wil weten of deze gepatched is.

Als ik blauwe (menu) 8-3-4 druk dan zie ik het volgende:

BV1.13f IRDETO, maar volgens mij zit er amon 4.4 in, omdat als ik in menu C kijk bij optie 4 (ECMPID) soms 0602(irdeto) of 0100 (seca) zie staan.

Kan iemand bevestigen of mijn vermoeden juist is.

Tevens kan ik in deze een funkaart 4 gebruiken met de 5-1 en/of 6-1 files, kan dit met deze ontvanger?

Willem.

Geplaatst:

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Geplaatst:

bedankt voor je snelle reactie.

Mijn vermoeden was dus juist.

Maar wat betreft mijn 2e vraag, de funkaart.

Geplaatst:

Als net als ik , de "zoek" optie gebruikt , had je deze :

http://www.sat4all.com/ubbthreads/showfl...true#Post132313

ook zelf kunnen vinden .

Dit is niet rot bedoelt hoor , maar als je met een vraag / probleem zit , en niemand antwoord , kun je toch verder .

Bij het zoeken begin je gewoon in "Alle forums" en zet de datum van de berichten op "1 maand" . Vind ie niets , dan wat verder terug .

Succes.

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Geplaatst:

bedankt voor je info hier kan ik iets mee.

Ik heb wel degelijk gelezen en ook beide antwoorden gelezen die jij gaf, alleen ik wilde 100% zeker weten of ik op de juiste weg zit. Met jouw informatie kan tenminste verder. Groetn Willem.