Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

[ET9000] ondertitels afzetten ???


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik draai Pli op mijn ET9000

 

Als ik via de ab de ondertitels aanzet hoe krijg ik ze dan weer weg ?

Geplaatst:
Origineel bericht van: vdsj
Ik draai Pli op mijn ET9000

Als ik via de ab de ondertitels aanzet hoe krijg ik ze dan weer weg ?


De ondertiteling welk je hebt geselecteerd staat een kruis of iets achter. (ligt aan je skin)
Door op dezelfde ondertiteling weer ok te drukken schakelt de ondertiteling uit.

Mut@nt HD51 4K twin DVB-C with Ziggo CIplus

 

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...