Breebosje Geplaatst: 30 juni 2011 Geplaatst: 30 juni 2011 ik kan niet opnemen van de radio bv van MNM , is dat wel normaal? Extrend ET8000 ...<br />nl. 1x met TV-Vlaanderen & 1x met Canaal Digital<br /><br />Grtjs Breebosje
Gast Fretsat Geplaatst: 30 juni 2011 Geplaatst: 30 juni 2011 Heb het even voor je geprobeerd met Arrow Classic Rock. Opnemen gaat goed. Als je na de opname het opgenomen bestand selecteert in de filelist dan moet je wel een paar keer op Ok drukken voordat de opname afgespeeld wordt, 2 tot 3 keer toch wel. Ik heb OpenPli van 29 juni er op staan.
Aanbevolen berichten