Sky viewer Geplaatst: 30 september 2011 Geplaatst: 30 september 2011 Hallo , zit met een probleempje. Ik heb films ( bestanden) staan op de HDD van mijn dreambox 8000 HD. Die films kan ik bekijken op mijn pc . Nu wil ik die films op een externe HDD zetten , en dat is ook gelukt , maar als ik de films wil afspelen , van die externe HDD dus , dan komt er geen beeld , op mijn pc. Is dat op te lossen , en zo ja , hoe ? bvd.
vGnp Geplaatst: 30 september 2011 Geplaatst: 30 september 2011 Gaat het om opname's gemaakt op de Dreambox? Zo ja, heb je VLC MediaPlayer geinstalleerd? -> Zou moeten werken Zo nee, installeer even VLC MediaPlayer: --> KLIK <-- vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Sky viewer Geplaatst: 30 september 2011 Auteur Geplaatst: 30 september 2011 Precies , heb die opnames gemaakt van de dreambox. Zal die player gaan downloaden , en zal je laten weten of het werkt ! Alvast dank .
vGnp Geplaatst: 30 september 2011 Geplaatst: 30 september 2011 En vergeet niet tijdens het installeren ook de browser plugin te installeren, dan kun je op je PCtje ook TV kijken. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Sky viewer Geplaatst: 30 september 2011 Auteur Geplaatst: 30 september 2011 En het werkt !!!! BEDANKT !!!!
vGnp Geplaatst: 30 september 2011 Geplaatst: 30 september 2011 Origineel bericht van: Sky viewer En het werkt !!!! BEDANKT !!!! Mooi zo! vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Sky viewer Geplaatst: 30 september 2011 Auteur Geplaatst: 30 september 2011 Ow , die browser plugin in heb ik blijkbaar over het hoofd gezien . Dat heb je , als je met 2 dingen tegelijk bezig bent , en eten maken , en hier iets downloaden .
vGnp Geplaatst: 30 september 2011 Geplaatst: 30 september 2011 Even een uninstall doen en opnieuw installeren. Dan kun je - terwijl iemand anders TV kijkt - op je PCtje een ander kanaal zien binnen dezelfde transponder vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Sky viewer Geplaatst: 30 september 2011 Auteur Geplaatst: 30 september 2011 Ik zal ogen te kort hebben , om dat allemaal te bekijken , op al die schermen , want ik ben alleen. Maar tv kijken op een HD scherm is aangenamer .
Aanbevolen berichten