Gast Hilario Geplaatst: 3 december 2011 Geplaatst: 3 december 2011 ik ga mijn Rebox RE-2701SPVR vervangen door een M7 SAT801,moet ik dan ook de LNB vervangen? een HD tv heb ik nog niet maakt dat wat uit?
bersat Geplaatst: 3 december 2011 Geplaatst: 3 december 2011 Nee je hoeft je LNB niet te vervangen, ook niet voor HD. Voor de Nederlandse HD zenders moet je wel Astra 3 kunnen ontvangen. Groetjes Ber bersat Kathrein Ufs912, Amiko Alien shd-8900, SmartWi
Gast Hilario Geplaatst: 3 december 2011 Geplaatst: 3 december 2011 Moet ik dan de schotel beter uitrichten ondanks dat ik nu met de Rebox 96% heb?
Gene 1225 Geplaatst: 4 december 2011 Geplaatst: 4 december 2011 Nee , als je alles laat zoals het nu is zal je dezelfde zenders kunnen blijven zien ; Wat Bersat bedoeld is dat je voor de HD-zenders een tweede LNb nodig hebt die het signaal van astra3 kan ontvangen : dus ofwel twee LNB's op 1 schotel ( als die daarvoor geschikt is ) ofwel een schotel zoals Multytenne : die kan met 1 speciale lnb tot 4 satellietposities aan zonder dat je de antenne moet draaien . Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
Aanbevolen berichten