Gast Geplaatst: 9 september 2002 Geplaatst: 9 september 2002 Hoi Wat is er zo speciaal aan de dreambox? Is het een ontvanger die door hobbyiste is samengesteld? Het is een mooi aparaat ziet er goed uit en maak me wel nieuwsgierig. weet iemand waar ik hier nog meer over te weten kan komen? De groeten peter4alll
Rakker71 Geplaatst: 9 september 2002 Geplaatst: 9 september 2002 Hoi Peter4all, Kijk eens op deze link groetjuzzz van Rakker71 <img src="/ubbthreads/images/icons/smile.gif" alt="" /> Receivers: Vu+ Solo2, Dreambox DM7025, Dreambox DM 7000, Dreambox DM 500 Schotel: Visiosat / Cahors Big Bisat Antraciet met 4 LNB's (Hotbird, Astra 1 t/m 3)
Aanbevolen berichten