Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi Wat is er zo speciaal aan de dreambox?

Is het een ontvanger die door hobbyiste is samengesteld?

Het is een mooi aparaat ziet er goed uit en maak me wel nieuwsgierig.

weet iemand waar ik hier nog meer over te weten kan komen?

De groeten peter4alll

Geplaatst:

Hoi Peter4all,

Kijk eens op deze link

 

groetjuzzz van Rakker71 <img src="/ubbthreads/images/icons/smile.gif" alt="" />

Receivers: Vu+ Solo2, Dreambox DM7025, Dreambox DM 7000, Dreambox DM 500

Schotel: Visiosat / Cahors Big Bisat Antraciet met 4 LNB's (Hotbird, Astra 1 t/m 3)

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...