sattv4iedereen Geplaatst: 20 juni 2012 Geplaatst: 20 juni 2012 hallo, ik heb een dvb-c ontvanger,en de afstandsbediening kan je universeel maken voor tv. echter het merk "magnum" staat niet in mijn lijst.is er een ander merk compatibel? ja,dewelke? alvast bedankt. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
dejef Geplaatst: 21 juni 2012 Geplaatst: 21 juni 2012 Is er geen zoekfunctie op de afstandsbediening ? Bij de decoder van telenet zit ook zo'n afstandsbediening en die kan je al de code's laten afscannen. Welk type is het ?
sattv4iedereen Geplaatst: 21 juni 2012 Auteur Geplaatst: 21 juni 2012 na rondpluizen,was gisteren een beetje te leeg zeker voor te zoeken,is een magnum afstandsbediening,dezelfde code voor als philips tv's. bedankt voor de hulp. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Aanbevolen berichten