Gene 1225 Geplaatst: 7 augustus 2012 Geplaatst: 7 augustus 2012 Ik heb sinds enkele weken de nieuwe Samsung Smart tv ( UA46ES7000) . De draadloze foto/videostreaming van laptop naar Tv met het Allshare-programma lukt me niet : Laptop draait op windows 7 , allshare is geinstalleerd , mappen zijn toegevoegd . Tv is toegevoegd aan het draadloze netwerk van de laptop . maar dan gaat het fout : of de tv herkent de laptop niet , of de laptop kan de gedeelde server niet starten , of de mappen worden niet gedeeld , of de mappen zijn wel zichtbaar op tv , maar zijn niet te openen , of de mappen zijn niet zichtbaar op tv en de tv kan geen verbinding met de laptop maken ... en ga zo maar door . Conclusie : het is niet zozeer dat ik één onderdeel niet aan de gang krijg , het is de de onregelmatigheid in de problemen : wat de éne keer lijkt te werken is de volgende dag weer de mist in . Zo staat er bv. wel één map met foto's op de tv , maar lukt het onder geen beding er nog ééntje aan toe te voegen . vraag : heeft iemand gelijkaardige ervaringen , tips of verwijzigingen ? met dank bij voorbaat . Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
Aanbevolen berichten