tvview Geplaatst: 18 oktober 2012 Geplaatst: 18 oktober 2012 Onlangs hebben er bij de BBC TV wat wisselingen plaatsgevonden. Ik heb een vraag over BBC 3 en BBC 4: Ik heb deze stations nu in de lijst staan onder de namen CBBC en Cbeebies, de namen van de programma's overdag. 's-Avonds heb ik dan wel de BBC 3 en BBC 4 programma's. Ik heb in de programmagids niet meer de programma's van de BBC 3 en BBC 4. Wel verschijnen de programma's van CBBC en Cbeebies, ook 's-avonds Weet iemand hoe ik toch weer de programmagids van BBC 3 en BBC 4 kan krijgen? Of moet ik ergens in het stationsoverzicht toch BBC 3 en BBC 4 zichtbaar hebben? Bij voorbaat dank, Mario
Alfons Verbiest Geplaatst: 18 oktober 2012 Geplaatst: 18 oktober 2012 @tvview, De oplossing is eenvoudig. Om 20.00 uur gaan BBC3 en 4 uitzenden. Als je die 2 transponders waar CBBC en CBeebies op zitten na 20.00 uur opnieuw inleest, staan de "echte" BBC3 en 4 er ook weer in bij jou.
tvview Geplaatst: 18 oktober 2012 Auteur Geplaatst: 18 oktober 2012 Inderdaad, makkelijke oplossing ! Ik ga het meteen doen. Dank @tvview !! Mario
Aanbevolen berichten