polomora Geplaatst: 27 oktober 2012 Geplaatst: 27 oktober 2012 Ik ben een nieuwe TVV abonnee. Ik heb alleen de smartcard gekregen, zonder cam dus. Ik heb een VU+ Duo, met de ViX software geinstalleerd. Ik heb CCcam 2.3.0 ook geinstalleerd, als ik deze gebruik, krijg ik op het scherm No config files found, please setup CCcam first in /etc/CCcam.cfg Moet ik deze bestand gewoon aanmaken? Kan ik ergens een voorbeeld bestand vinden? Ik wil geen cardsharing.
bccrew Geplaatst: 27 oktober 2012 Geplaatst: 27 oktober 2012 Maak gewoon een bestand aan en zet er volgende regel in: SID LIMIT: /dev/sci0 4 10
polomora Geplaatst: 27 oktober 2012 Auteur Geplaatst: 27 oktober 2012 Beste Bccrew, Bedankt voor de reactie, Ik heb /etc/CCcam.cfg aangemaakt met de volgende regel SID LIMIT: /dev/sci0 4 10 Als ik Blauw knop -> CCcam Info -> Providers, zie de volgende CalD: 100 - Provider CalD: 100 - Provider: 6c Ik heb de TV Vlaanderen smartcard nog niet geactiveerd. Wat moet ik nu doen?
polomora Geplaatst: 27 oktober 2012 Auteur Geplaatst: 27 oktober 2012 Sorry, Ik heb gewoon mijn TVVkaart laten activeren, en alles blijken nu te werken. Mijn verontschuldigingen, kon niet slapen ;<)
polomora Geplaatst: 28 oktober 2012 Auteur Geplaatst: 28 oktober 2012 Volgend stap... Ben nu een Favorieten bouquet aan het aanmaken. Heb ViX geinstalleerd op een VU+ Duo. Ik heb al de bekende Vlaamse zenders gevonden onder Providers -> TV Vlaanderen. Maar de Nederlandse zenders, National Geographic, Discovery en History ontbreken. Ik heb deze wel gevonden onder All, maar waarom staan ze niet onder Providers -> TV Vlaanderen. Ook, ik heb geen NG gevonden met NL ondertitels. En ik heb de regionalezenders zoals ATV niet gevonden.
redneck eyeball Geplaatst: 29 oktober 2012 Geplaatst: 29 oktober 2012 In Vix kan je toch ook gewoon een fastscan doen ? Dan heb je gelijk alles ...
polomora Geplaatst: 30 oktober 2012 Auteur Geplaatst: 30 oktober 2012 Bedankt redneck, Had al gescand (normaal scan), heb nogmaals een fastscan gedaan. Alles nu OK.
Aanbevolen berichten