odul Geplaatst: 23 november 2012 Geplaatst: 23 november 2012 Allen , zou ik met dit toestel "zonder" canal en of tvvlaanderen kaart mijn schotel kunnen uitrichten op BVN t free to air ) ? Ik denk het niet , maar er zijn er al die het geprobeerd hebben ... Dank voor de info Geel , Stad in de Kempen.
sattv4iedereen Geplaatst: 23 november 2012 Geplaatst: 23 november 2012 een goedgekeurd toestel heeft een (vervallen) seca kaart nodig om beeld te geven,ook op fta zenders. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
odul Geplaatst: 24 november 2012 Auteur Geplaatst: 24 november 2012 Sattv4iedereen , dank voor je antwoord en dan weet ik ook dat dit hetzelfde zal zijn voor een galaxis ird 2000 ( = aan de strong 8000 en of 8100 ) .Moet alleen nog eens uitlezen welk type ik gekocht heb op de zaterdagse 2de hands markt in Geel.Groeten. Geel , Stad in de Kempen.
odul Geplaatst: 24 november 2012 Auteur Geplaatst: 24 november 2012 Bijkomend volgende vraag over hetzelfde toestel : Kan je met dit toestel alleen mar astra 19,2 ontvangen ? dus geen 13 graden en of 23 en of 28 graden ? Geel , Stad in de Kempen.
Aanbevolen berichten