Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hi,

ik heb hier 2 kleine gemakkelijke raadseltjes,en als de regels het toelaten,kunnen er misschien bijgeplaatst worden.

2 vaders en 2 zonen gaan,gaan vissen en ze hebben elk één vis gevangen,in totaal 3.

hoe komt het? :confused:

2 broers zijn dezelfde dag,hetzelfde uur en hetzelfde jaar geboren,en zijn geen tweeling.

hoe verklaar je dit :confused:

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst: (aangepast)

De oplossing.

Raadsel 1: Het zijn opa, vader en (klein)kind die gaan vissen. Opa en vader zijn beide vader. Vader en kind zijn beide zoon.

Raadsel 2: Twee-eiige tweeling.

aangepast door BokkieBok

HTPC -> Intel Q6600 - 3 GB RAM - Geforce 8600 GT - 2000 GB HD - Creatix CTX948 - Skystar HD2 - Tevii S470;

Multytenne Twin + Funke DSC310; Win7 32bit; DVBViewer Pro 5.0 met Recording Service

Geplaatst:

raadsel 1 is juist 2 is fout.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Gast Pedro Newbie
Geplaatst:

2 broers zijn dezelfde dag,hetzelfde uur en hetzelfde jaar geboren,en zijn geen tweeling.

hoe verklaar je dit :confused:

Ze zijn b.v beiden op maandag geboren om 12.15 uur alleen de 1e op 3 januari en de ander op 20 december?

Geplaatst:

een drieling met nog een zusje, een vierling met 2 zusjes enz.

een Sony 40W4500, 2x ipbox 9000, Triax 110, Moteck SG-2100 A ontvangst van 53,1 Oost t/m 24,5 West en een Logitech Harmony Remote 785 (ideaal)

Geplaatst:

Ik denk dat Sjattuh het correcte antwoord heeft : ze waren met "meer dan twee" : of het nu een drieling of nog-meer-ling met zussen of broers is doet er niet toe , zolang er maar twee broers bij zijn klopt het antwoord . .

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Geplaatst:

Antwoord is zo simpel.

Ze zijn gewoon niet tussen 21 juni en 20 juli geboren

Ze zijn dus in een ander sterrenbeeld geboren dan tweelingen. :)

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.