Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Goedemiddag, sinds een week ontvang ik geen zenders meer op Astra 3. Heb de nieuwste software ingelezen, toen heeft het 2 dagen gewerkt, maar sinds vrijdag ontvang ik geen Canvas of Een HD meer. Ook de andere Ned, HD zenders doen het niet. De signaalsterkte is 88% en de kwalitiet is 0.

Betekent dit dat mijn LNB stuk is of is de Diseq stuk? Op Astra 1 en 2 werkt alles wel prima.

Wie kan mij helpen

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...