hetep Geplaatst: 24 maart 2013 Geplaatst: 24 maart 2013 Goedemiddag, sinds een week ontvang ik geen zenders meer op Astra 3. Heb de nieuwste software ingelezen, toen heeft het 2 dagen gewerkt, maar sinds vrijdag ontvang ik geen Canvas of Een HD meer. Ook de andere Ned, HD zenders doen het niet. De signaalsterkte is 88% en de kwalitiet is 0. Betekent dit dat mijn LNB stuk is of is de Diseq stuk? Op Astra 1 en 2 werkt alles wel prima. Wie kan mij helpen
Aanbevolen berichten