Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Rebox 9000 gecodeerde opnames na upgrade boot loader - firmware


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Allen,

 

Gisteren de Rebox 9000 voorzien van nieuwe bootloader (1.54) via method zoals bescheven door Audioniek.

Daarna firmware upgrade 1.11.44 gedaan, fabrieksreset en power down.

 

Vervolgens opstarten, geen systeeminstellingen teruggezet, wel FDU lijst

Nu zijn de eerste EPG opnames via history channel zwart en € ervoor in de playlist, volgens mij gecodeerd ?

 

Rara hoe kan dit, Iemand een idee ?

 

thx

 

Remmie

Rebox RE-9000HD PVR, HDD WD green 500GB

Visiosat 70, Astra 19,23,28

Geplaatst:

Ja, tijdelijk probleem bij CanalDigitaal, heeft niets met de update te maken. Zie overige berichten op deze site.

Wat niet beter wordt, blijft niet goed.

Geplaatst:

Ton, heb je een thread, ik kan niks vinden

 

thx

 

Remmie

Rebox RE-9000HD PVR, HDD WD green 500GB

Visiosat 70, Astra 19,23,28

Geplaatst:

The parasol

dank voor de link, maar ik heb geen zwart beeld bij ontvangst

 

als ik de receiver vanuit timer manager of EPG laat starten en opnemen heb ik gecodeerde opnames die ik niet kan afspelen.

 

vreemd. misschien toch de updates ?

Rebox RE-9000HD PVR, HDD WD green 500GB

Visiosat 70, Astra 19,23,28

Geplaatst:

De oorzaak is de laatste software. (44)

Bij timer/EPG opnames is er (meestal) geen DiSEqC schakeling tussen Astra1 en Astra3.

vb. History wordt opgenomen op Astra1, vandaar het zwarte beeld.

Test: Programmeer CanvasHD op Astra3. resultaat beeld zwart.

Laat de opname spelen en controleer dan de infobalk, er is geen TXT aanwezig, wat bij een gecodeerde opname van Canvas HD wel aanwezig zou moeten zijn.

De oplossing is een downgrade naar de vorige versie.

Geplaatst:

downgrade naar versie .30 en problem opgelost

 

thx gys

Rebox RE-9000HD PVR, HDD WD green 500GB

Visiosat 70, Astra 19,23,28

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...