pjj Geplaatst: 7 juli 2013 Geplaatst: 7 juli 2013 Beste mede-forumleden, Misschien is dit al eerder gevraagd, maar ik kan de zoekoptie in de forums niet vinden.... Ik heb een SAB chalenger unlimited II hier in NL en een FTASC. - CISC (denk ik, staat ergens in spanje...) Bij heractivatie van de CD card (oud model) krijg ik deze niet ge-heractiveerd. De laatse keer (laatste vakantie) heb ik dit maar in een gecertificeerde philips ontvanger van een buurman gedaan... maar dit moet toch ook weer zelf lukken ? Info over de decoder: BOAT loader 1.01 SW 0B60V1060 HW S500C Last update 06/09/2005 - (zeg tie...)maar is veel later omdat de SW versie van ergens 2009 is. ik heb nog de oude zenderlijst en jajajaja, hij staat op SBS -6 (of heeft CD die ook verzet...) Is er nieuwere software nodig ?? graag hulp
D_liver Geplaatst: 9 juli 2013 Geplaatst: 9 juli 2013 Ff kijken naar de laatste versie voor jou ontvanger op dvbstand.com. Overigens zul je wel signaal moeten hebben op een kanaal anders werkt heractivatie niet 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo
pjj Geplaatst: 9 juli 2013 Auteur Geplaatst: 9 juli 2013 Dakjewel voor de reactie, ik heb zeker signaal, alle duitse zenders werken. receiver geeft dik in't groen aan (ruim voldoende) ik ga zoeken op dvbstand.com
Aanbevolen berichten