Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mijn Alien 2 (fw 1.2.65) wil niet opnemen met de timerfunctie van een ander kanaal dan dat waar hij op dat moment op staat. m.a.w. Hij springt niet naar het op te nemen kanaal en geeft dan aan dat de opname mislukt. Het vreemde is dat hij wel naar het kanaal springt als ik "alleen zappen" instel.

Als ik twee timers achter elkaar instel: eerst zappen en dan meteen daarop hdd-opnemen, dan gaat het wèl.

Een timer instellen is op die manier wel erg omslachtig.

Wie weet de oplossing? Heb ik iets niet goed ingesteld misschien?

 

Het is ook jammer, dat er altijd een verkeerde programmanaam in de titel komt te staan. Hij neemt niet de naam over van het programma dat op dat moment wordt opgenomen, maar dat wat er op staat bij het instellen van de timer.

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...