bas.t Geplaatst: 28 juli 2013 Geplaatst: 28 juli 2013 Hallo allen! Is er hier iemand die snapt wat de grote verandering van het proc filesystem in kernel 3.10 voor sasc-ng betekent? Er moet op z'n minst iets aan contrib/sasc-ng/dvbloopback/module/dvblb_proc.c en dvblb_internal.h gebeuren, anders is het binnenkort einde oefening voor sasc-ng. Ik heb een poging gewaagd, zie https://github.com/bas-t/sasc/commits/staging laatste 3 commits. Maar bij het belangrijkste deel loop ik stuk. Iedere hulp is meer dan welkom! Bas. TvHeadend backend met 2 TBS6285 quad tuners (DVB-C mode) Twee Kodi frontends zonder bewegende onderdelen (absoluut stil!), Shuttle XS35GTV2 met SSD schijven Helaas niet meer te koop, ze zijn bij Shuttle voor ati en intel gpu's gegaan...
bas.t Geplaatst: 21 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 21 augustus 2013 Het is gedaan! Dankzij een patch van Jan-Pascal van Best loopt mijn backend nu met een 3.10 kernel. TvHeadend backend met 2 TBS6285 quad tuners (DVB-C mode) Twee Kodi frontends zonder bewegende onderdelen (absoluut stil!), Shuttle XS35GTV2 met SSD schijven Helaas niet meer te koop, ze zijn bij Shuttle voor ati en intel gpu's gegaan...
Aanbevolen berichten