remo Geplaatst: 21 juli 2014 Geplaatst: 21 juli 2014 Ik heb ook altijd problemen gehad met het geluid van de Rebox. Ook heb ik er al eens vragen over gesteld(http://www.sat4all.com/forums/topic/285612-re-9000hdspidf-probleem/?hl=tikken) Het probleem is static of digital noise Ik heb nu een VU en geen problemen meer. Ik denk ook niet dat er iets tegen te doen is. Groeten Remo
Aanbevolen berichten