tirak Geplaatst: 29 september 2013 Geplaatst: 29 september 2013 (aangepast) sedert ik mijn sat-decoder verplaatste,en aan nieuwe coax kabels koppelde heb ik een probleem met de twin PVR HOMECAST 8100 (afstand tussen decoder en sat-schotel bedraagt nu zo een 22 m). Hij neemt weliswaar op,maar bij bekijken (na decoderen) stel ik vast dat de opname elke 5 seconden verspringt..Verder krijg ik bij het heropstarten van de sat-decoder steevast problemen met het lezen van de betalende zenders, de FTO niet, sommige betalende blijven enig tijd geblokkeerd: VRT1 HD;Canvas HD,VTM HD,JimTV,Animal Planet,Vitaya en Acht zijn geblokkeerd,Vier,vijf ,Be2 dan weer niet de smartkaart verplaatsen van CI1 naar CI2 helpt ook al niet,decoder naar de knoppen ? De decoder is 5 jaar oud, ik gebruik een Triple Sat Schotel en de harde schijf staat maar voor 50% vol. Maar ik heb er echt mijn buik van vol,en Tv Vlaanderen contacteren is al even frustrerend suggesties steeds welkom 29 september 2013 aangepast door tirak
Aanbevolen berichten