Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Neen,

Maar je kunt het altijd proberen als je wil.

Het blijkt wel te werken als je de BOXid zou kunnen invullen.  (Maar die moet je eerst kunnen achterhalen)

Willy

~~Rytec Team~~
Vu+Uno4KSE /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Geplaatst:

Ook niet in het 'tv met een kaartje'-verhaal?

Dan heb je toch ineens een CI module van hen er bij?

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Geplaatst:

Ook niet in het 'tv met een kaartje'-verhaal?

Dan heb je toch ineens een CI module van hen er bij?

Die enkel werkt in "gecertifieerde" toestellen. Je kan altijd aan TN vragen of jouw VU+ Solo2 certified is :grin:

Maar je kan je de moeite besparen.... Voor zover ik weet is een enkele (open) Linux STB certified. Is niet verenigbaar met de CI+ licentie voor zover ik begrepen heb.

Geplaatst:

Moet je ook geen kabel tuner in je linux bak hebben? Solo2 heeft dit niet maar misschien via usb tuner ?

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Geplaatst:

Was niet zozeer op de VU boxen aan het denken, maar eerder aan een Octagon kist. Ze hebben wel enkele CI+ boxen in hun gamma; die ook c-tuner hebben.

Langs andere kant, ben ik redelijk tevreden over schotel. Maar wou het gewoon effe zeker weten.

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Geplaatst:

Voor zover ik weet zal geen enkele STB met Enigma2 geschikt zijn voor 'tv met een kaartje' van Telenet. Alles heeft te maken met de restricties van de ci+ module.

Er zijn al wel een paar Linux STB's (zonder Enigma2) met CI+ interface en DVB-C tuner zoals:

OCTAGON SF1008C SE+ CI+

OCTAGON SF918CG SE+ HD

TIVIAR Alpha Plus

Die laatste is een Triple tuner model met 2 CI+ sloten en krijgt goede scores in verschillende reviews.

Ik ben erg benieuwd naar gebruikerservaringen van STB's met ci+ icm Telenet of Ziggo smartcards.

Op de site van Telenet vind je alvast geen enkele gecertifieerde STB, enkel gecertifieerde TV's en hun eigen digibox/digicorder.