Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hi,

ik lees nergens nog nieuwe update's van de mini ariva 102.die had wel nog enkele probleempjes in verband met cccam?

is de support vanuit de hobbyisten gestopt?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

thanks,kan je deze ook uploaden zonder meer?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

alleen waar ik hem kan vinden,is de taal onverstaanbaar,en op de andere site in het pools,moet je betalen om te downloaden  :mad: .nu zit ik met een toestel zonder ondersteuning?misschien is er een goede ziel die deze file wil uploaden? :)

Geplaatst:

Ik kan je 'm wel als bijlage bij een e-mail doen toekomen. Uploaden, ik weet niet hoe dat moet.?  :crazy:

Op een made

Dit weekend ging een groepje maden in Scheveningen pootjebaden. De welbespraaktste van het stel sprak: ‘Makkers, merken jullie wel? Er zijn hier heel wat maden bij die made zijn in Germanij.’

• 5 weken later...