marcel1962 Geplaatst: 5 januari 2014 Geplaatst: 5 januari 2014 Goedeavond, Graag wil ik de volgende vraagstellen, ik wil een extra receiver een Amiko plaatsen in mijn woning. Nu heb ik een Vu+duo en deze heb ik ingesteld via het programma Win SCP. Moet ik de extra receiver ook via dit programma instellen.
Aanbevolen berichten