alex50frl Geplaatst: 18 maart 2014 Geplaatst: 18 maart 2014 Wie weet hij je de schotel kan draaien via telnet of putty ? ik gebruik de dreambox om een sateliet tescannen en zou hem dan ook via telnet / putty willen draaien naar een pos of hem laten zoeken naar een sat m.v.g. Alex ps gebruik visual basic 6 om een programma temaken
Aanbevolen berichten