Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wie weet hij je de schotel kan draaien via telnet of putty ?

 

ik gebruik de dreambox om een sateliet tescannen en zou hem dan ook via telnet / putty willen draaien naar een pos of hem laten zoeken

naar een sat

 

m.v.g. Alex

 

 

ps gebruik visual basic 6 om een programma temaken

 

 

×
×
  • Nieuwe aanmaken...