1pm Geplaatst: 7 augustus 2014 Geplaatst: 7 augustus 2014 Heb hier een kaart van telesat van een vriend zolang die op vakantie is maar de zender la trois die werkt erniet op Ik heb m op een server draaien voor intern dan met oscam de rest werkt wel en mijn vriend had erook al last van op zijn receiver ! 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
Kabeltje87 Geplaatst: 8 augustus 2014 Geplaatst: 8 augustus 2014 (aangepast) Die zou het gewoon moeten doen. De zender zit in alle paketten van telesat. Gaat trouwens open bij mij via mijn TVV kaart (Basic+) - Oscam Mogelijke oorzaken: 1. Verkeerde zender parameters. Doe eens een nieuwe fastscan voor telesat. 2. Kaart update niet goed. Vraag eens een kaart update aan via de telesat webpage. 3. Plaats in oscam.dvbapi eens : P:0100:00006d 4. Anders bellen met Telesat. Maar alleen als punt 1 en 2 geen verbetering gebracht hebben. Willy 8 augustus 2014 aangepast door Kabeltje87 ~~Rytec Team~~ Vu+Uno4KSE / OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler) VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS *All Rytec EPG POWERED*
edbe Geplaatst: 8 augustus 2014 Geplaatst: 8 augustus 2014 denk dat het ligt aan de update van de kaart. 2 x KPN TV+ Box & Formuler Z11 Pro
Aanbevolen berichten