Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Is het geen goed idee om voor de dreambox een eigen plekje tussen de "recievers" te geven, om zo alle ontwikkelingen en discussies omtrend deze reciever bijelkaar te hebben?

Want de berichten staan nu her en der.

Dm8000-Newnigma \\ Big-Bisat \\ West: 5/0,8 Oost:4,8/9/13/19,2/23,5/28,2/42 \\ Ziggo

Geplaatst:

Enig idee wanneer hij uit komt? <img src="/ubbthreads/images/icons/smile.gif" alt="" />

Receivers: Vu+ Solo2, Dreambox DM7025, Dreambox DM 7000, Dreambox DM 500

Schotel: Visiosat / Cahors Big Bisat Antraciet met 4 LNB's (Hotbird, Astra 1 t/m 3)

Geplaatst:

op de website van de fabrikant en de Nederlandse importeur staat eind deze maand. Die box schijnt al helemaal klaar te zijn.

 

Groetuh,

 

Tox.

Geplaatst:

ok, prima <img src="/ubbthreads/images/icons/wink.gif" alt="" />

Dm8000-Newnigma \\ Big-Bisat \\ West: 5/0,8 Oost:4,8/9/13/19,2/23,5/28,2/42 \\ Ziggo

Geplaatst:

Ik vind dat er wel erg veel ophef is over een ding dat niemand nog in werking heeft gezien ?

 

 

 

Geplaatst:

OEPS

zie net op hun site dat ze het ding op theSatExpo in Italia in werking laten zien !

 

 

Gaat ernog iemand heen ?

 

 

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...