satmad Geplaatst: 9 januari 2015 Geplaatst: 9 januari 2015 Ik ben van plan een nieuwe sat ontvanger te kopen. Mijn oog viel op de Amiko alien 2 triple. Heeft iemand daar ervaring mee ?
Aanbevolen berichten