De_Perre Geplaatst: 18 februari 2015 Geplaatst: 18 februari 2015 (aangepast) Geen idee waar die mensen allemaal mee bezig zijn, maar er staat wel een deftige fout op hun wedstrijdpagina... vraag 3: 3. Hoeveel deelnemers zal deze wedstrijd hebben op maandag 12 mei 2014 om 12u? In hun reglement staan echter gans andere datums: Er kan gratis deelgenomen worden vanaf 17/02/2015 tot en met 24/02/2015 12u. Tenzij ze het antwoord 0 goedkeuren **edit** screenshot vergeten toevoegen 18 februari 2015 aangepast door De_Perre [Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x] [TVV Basic+] - [CD TopHD]Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...
Brambo's Geplaatst: 18 februari 2015 Geplaatst: 18 februari 2015 Helaas is dit niet het enige dat fout is. Ook het beeldformaat van Boomerang staat al veel te lang 'vastgeroest' op 16/9 terwijl het 4/3 zou moeten zijn. Niettegenstaande ik dit al enige keren heb kenbaar gemaakt op hun forum, weigert TVV/CDS nog steeds om hun beeldinstelling correct te zetten. Jammer. - VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light - Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2 - Panasonic TX-P46G10 full HD.
De_Perre Geplaatst: 28 februari 2015 Auteur Geplaatst: 28 februari 2015 Uit nieuwsgierigheid vandaag nog eens naar die wedstrijdpagina gaan kijken, en ze hebben de datum terwijl de wedstrijd al liep aangepast!! Helaas heb ik geen Facebook account; dus ik kan niet gaan sakkeren; maar fraai kan je dit niet noemen. In hun eigen wedstrijdreglement staat de schiftingsvraag immers nog steeds met de datum van 2014?! [Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x] [TVV Basic+] - [CD TopHD]Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...
De_Perre Geplaatst: 1 maart 2015 Auteur Geplaatst: 1 maart 2015 Op het CD forum maar een klacht geformuleerd --> Klacht - Boomerang Goodiebag Wedstrijd [Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x] [TVV Basic+] - [CD TopHD]Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...
Aanbevolen berichten