Sinbad Geplaatst: 5 april 2015 Geplaatst: 5 april 2015 Bij het opnieuw flashen van openvix image zit uitzendinggemist plugin niet meer bij 'extensions',vroeger kan je t gewoon daar vandaan downloaden,weet iemand hoe ik t nou instaleer?alvast bedankt gr
satje4U Geplaatst: 6 april 2015 Geplaatst: 6 april 2015 Op internet het ipk bestandje van uitzending gemist zoeken. Dan het programma Gigablue controlcenter downloaden. Connect indrukken ( ip adres ingeven) en vervolgens ipk installer. File aanvinken en installeren. Box opnieuw starten en klaar is kees. Gigablue Quad HD Plus
Sinbad Geplaatst: 6 april 2015 Auteur Geplaatst: 6 april 2015 @satje4u: Bedankt,Ik heb DCC en dat werkt ook maar is dat bestandje niet op sat4all te vinden? Gr
satje4U Geplaatst: 9 april 2015 Geplaatst: 9 april 2015 beetje google en je vind dit op sat4all incl. bestandje https://www.sat4all.com/forums/topic/340141-quad-hoe-uitzending-gemist-installeren/ Gigablue Quad HD Plus
Sinbad Geplaatst: 15 april 2015 Auteur Geplaatst: 15 april 2015 @satje4u, Gevonden bedankt!alleen by RTL gemiste prog,'s alleen geluid en geen beeld,bij de rest is alles prima,rechten gedoe?ik woon namelijk in het buitenland.nogmaals bedankt. gr
Aanbevolen berichten