salsat Geplaatst: 13 mei 2015 Geplaatst: 13 mei 2015 (aangepast) Ik heb een geotrack GP580 REMOTE POSITIONER. ik wil deze terug aansluiten ,na verbouwingen , maar ben briefje kwijt waarop staat welk kleur van draadjes in welke opening moet . M1 /M2 en sensor zwart en rood. wie helpt mij verder , alvast bedankt 13 mei 2015 aangepast door Michel onduidelijke onderwerp titel!
spockytje Geplaatst: 14 mei 2015 Geplaatst: 14 mei 2015 Dit is zo niet te zeggen, je moet op de positioner kijken hoe die aangesloten zit en dan aansluiten op de geotrack. 1
trust Geplaatst: 14 mei 2015 Geplaatst: 14 mei 2015 Dit is zo niet te zeggen, je moet op de positioner kijken hoe die aangesloten zit en dan aansluiten op de geotrack.De geotrack is de positioner , je bedoelt waarschijnlijk dat hij in de aansluitkast van de actuator moet kijken .Het kan ook anders , met een goede ohm meter . Zoek 2 draden die gemeten een weerstandwaarde aangeven , de 2 motordraden geven altijd een waarde , bij mij ca 8 ohm . De 2 andere draden zullen dan van de reedswitch zijn , deze kan open staan en dan meet je geen weerstand , staat de reedswitch gesloten zul je een lagere weerstand meten dan die 8 ohm van de motor . 1 Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging . Octagon SF8008 4K Edision Primo IP S2 Dr.HD F16 1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ 1.2 m Echostar Offset aan schuur 53º E 34.5 W Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka
spockytje Geplaatst: 15 mei 2015 Geplaatst: 15 mei 2015 je bedoelt waarschijnlijk dat hij in de aansluitkast van de actuator moet kijken . Ja dat bedoel ik ook Trust.
Aanbevolen berichten