Gast Geplaatst: 8 oktober 2002 Geplaatst: 8 oktober 2002 Beste Satsceners, paar vragen: Ik heb hier een PACE DVR 501-G4 staan. Nog niet omgebouwd, maar wil ik wel laten doen. -Wat gebeurt als ik 'm ombouw? -Is 35 euro een goede prijs? -Wat ontvang ik zodra die is omgebouwd? -Moet ik de software updaten? Zoja, hoe? -Waar haal ik die info vandaan? -Klopt 't dat hij alleen nog werkt met Funcards? Of volstaat een Goldcard ook? -Klopt 't dat The Studio,NGC,Discovery niet werkend te zien zijn? Alvast SUPER bedankt voor 'n reactie! Groeten, Ferdinand
newbier Geplaatst: 8 oktober 2002 Geplaatst: 8 oktober 2002 Hoi, Kijk maar eens op http://pace501.tripod.com/Pace501faq.txt. En Zoek!! eens op het board daar kun je echt veel vinden... Groeten Newbier
Gast Geplaatst: 8 oktober 2002 Geplaatst: 8 oktober 2002 Die FAQ heb ik weinig aan... Iemand anders die mijn vragen kan beantwoorden? Grtz, F.
Gast Geplaatst: 8 oktober 2002 Geplaatst: 8 oktober 2002 ik heb er een om laten bouwen kan met goldkart het standaard pakket + filmnet rood en blauw zien. en met funkaart x zone en studio etc maar niet het standaard pakket. maar met de laatste gold kart files van *************** heb ik ook rood en blauw op mijn andere pace die niet omgebouwd is.
trust Geplaatst: 8 oktober 2002 Geplaatst: 8 oktober 2002 Wel of niet omgebouwd , met het orginele kaartje of een Goldcard is het hele irdeto-pakket mogelijk . Als je er een omgebouwde Cam in doet , kun je met een Funcard er X-zone en 16/9 extra bij krijgen . Er hoeft geen andere software in . Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging . Octagon SF8008 4K Edision Primo IP S2 Dr.HD F16 1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ 1.2 m Echostar Offset aan schuur 53º E 34.5 W Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka
Aanbevolen berichten