Gast Geplaatst: 9 oktober 2002 Geplaatst: 9 oktober 2002 ik zit nogzl veel te internetten op mijn lapto is het ook mogelijk om via de sat te internetten en is het ook goedkoper dan isdn
Aanbevolen berichten