Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo Heren,

 

Gebruik al een tijdje de Xsarius fusion hd met volle tevredenheid.

Heb een externe hd aangesloten en de laatste pli erop.

Opnemen gaat prima maar timeshift gaat niet.

 

iemand die dit wel werkend heeft?

venema

Geplaatst:

Heb je al eens naar de opname paden in je configuratie gekeken.

vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird            

Vu+ solo   - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...