Gast Geplaatst: 18 oktober 2002 Geplaatst: 18 oktober 2002 Ik heb zitten "rotzooien"in sandra menu.. Nu werkt mijn afstandsbediening niet meer....... Ik heb opnieuw software geladen. Nog niets,stroom eraf gehad. Wie o wie weet de oplossing? gr
Gast Geplaatst: 18 oktober 2002 Geplaatst: 18 oktober 2002 Was te snel met mijn vraag, antwoord reeds gevonden op oude site met dezelfde vraag.
Gast Geplaatst: 18 oktober 2002 Geplaatst: 18 oktober 2002 Hoi, Misschien resetten de spanning helemaal van de ontvanger af de 3 knoppen op het front tegelijk ingedrukt houden en de spanning er weer op, ingedrukt houden tot ie helemaal opgestart is, en dan staat alles in de ontvanger weer standaard ! Gr.
ftjl Geplaatst: 18 oktober 2002 Geplaatst: 18 oktober 2002 Ik wil hem wel voor weinig overnemen! Waarschijnlijk heb je het box-id nummer veranderd. Je moet de MM resetten. Dat doe je op de volgende manier: 1 Stekker eruit. 2 De 3 knopjes voor op het front tegelijk indrukken 3 Stekker erin, terwijl de konpjes ingedrukt blijven. 4 Na boot up mag je weer in de sofa plaatsnemen. Hierna zijn de fabrieksinstellingen weer geladen, en zal de ab weer werken. Suc6 ftjl
Aanbevolen berichten