Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste ,

 

Na installeren van de laatste firmware ivm vooruit spoelen bij een opgenomen programma krijg ik nu als ik de ontvanger opstart eerst de melding fast update

Dit duurt op zich heel even en de ontvanger functioneert hierna goed  maar ik vraag mij af of er iets fout is gegaan toen ik de nieuwe firmware inlas .

 

Mvg Hans

Geplaatst:

Dat is een instelling in het menu (kies menu en dan blauwe knop). Kun je aan of uit zetten. Aangezien het geen overlast geeft (bij mij doet hij dat ook) zou ik het gewoon laten staan.

Wat niet beter wordt, blijft niet goed.

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...