Ferio Geplaatst: 8 maart 2017 Geplaatst: 8 maart 2017 (aangepast) Goedemiddag, Mijn satelliet is inmiddels uitgericht naar Astra4A, maar ik ontvang niet alle kanalen die op deze satelliet zouden moeten zitten. Voorbeeld: Telekanal STB en Novy Kanal. Beide zitten op AMOS2, AMOS 3 & ASTRA 4A (SES5) Handmatig zoeken levert ook niets op met deze settings; Freq: 12188H SYS: DVD-S2 SR: 30000 FEC: 3/4 8PSK https://www.lyngsat.com/tvchannels/ua/Telekanal-STB.html Ik heb er verder niet zoveel verstand van, maar hebben jullie een idee waar het aan kan liggen, waarom ik ze niet ontvang? Mvg, Ferio 8 maart 2017 aangepast door Ferio
Mojo Geplaatst: 8 maart 2017 Geplaatst: 8 maart 2017 Komt omdat deze zenders in een multistream worden uitgezonden. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Ferio Geplaatst: 8 maart 2017 Auteur Geplaatst: 8 maart 2017 Komt omdat deze zenders in een multistream worden uitgezonden. Duidelijk. Enig idee of de VU + uno 4K de mogelijkheid heeft deze te ontvangen wellicht met aanpassingen in de software?
Mojo Geplaatst: 8 maart 2017 Geplaatst: 8 maart 2017 Nee, niet mogelijk met VU. Er zijn wel andere merken die het wel kunnen. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Aanbevolen berichten