Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Laatst stond er op de Dreambox site de specificatie "maximaal uitbereidbaar tot 256mb" nu inplaats van dat staat er "64mb" ??? beetje onduidelijk wat hiermee nou bedoeld wordt.

 

ander vraagje:

Waarom zit er in de Dreambox 7000 maar 1 ci slot, terwijl zijn goedkopere broerdje er 2 heeft?

Misschien zal het antwoord wel zijn dat er in de 7000 wel een MM verstopt zit.

Vandaar die 2de kaartlezer.

Geplaatst:

Het lijkt mij dat er 64 Mb geheugen in zit, wat uit

te breiden is tot maximaal 256 Mb.

 

1 CI slot bij de 7000, dit zal wel mede uit kostenoverwegingen gebeurd zijn.

De 5600 is bedoeld voor mensen die vooral een goede ontvanger

willen hebben en niet zo veel willen hobbyen, vandaar 2 CI sloten.

De 7000 is meer bedoeld voor de hobbyisten, vandaar

2 extra kaartlezers voor nog te ontwikkelen toepassingen.

Met een Magic Module erbij lijkt 1 CI slot voldoende, en eeehhh......

die hobbyisten houden toch nauwelijks tijd over om te kijken,

dus wat moeten zij met meerdere CI sloten?! <img src="/ubbthreads/images/icons/grin.gif" alt="" />

 

Met vriendelijke groeten <img src="/ubbthreads/images/icons/wink.gif" alt="" />

 

sattaz

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...