Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Kan de Dreambox standaard al een coderingssyteem aan of kan ik dan alleen de FTA programma's ontvangen?

Zo nee, waar zijn dit cardreaders dan voor?

Geplaatst:

"standaard" Humax 5400 kan ook niet veel <img src="/ubbthreads/images/icons/grin.gif" alt="" /> <img src="/ubbthreads/images/icons/grin.gif" alt="" />

Geplaatst:

ok daar heb je gelijk in. Maar wat verwacht je dan van die twee ingebouwde kaarlezers??? Kunnen deze straks voor alle coderingsystemen geprogrammeerd worden?

Geplaatst:

Wat ik verwacht Hetzelfde als bij de MM (PC beveiliging d.m.v. smartcards in combinatie met de PCMCIA Module). alleen in dit geval m'n ontvanger beveiligen hij hangt tenslotte in m'n netwerk <img src="/ubbthreads/images/icons/grin.gif" alt="" /> <img src="/ubbthreads/images/icons/grin.gif" alt="" />

Sjaak <img src="/ubbthreads/images/icons/wink.gif" alt="" />

Geplaatst:

heel mooi gedacht Sjaak wou ik allen maar even melden

maar blijft toch een gokje dat denk ik dan weer

Sjecko

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...