Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wie weet of er al naar de mogelijkheid gekeken wordt om de DreamBox als server in te zetten? Dus, de ontvanger is aangesloten op het computernetwerk. Via de FTP / HTTP linux software in de Dreambox kan vervolgens iedereen de data benaderen. Inmiddels weet ik al wel dat FTP standaard aanwezig is. Maar in hoeverre is het te configureren. En zal HTTP (een website via de ontvanger <img src="/ubbthreads/images/icons/smile.gif" alt="" />) mogelijk zijn... Voordeel: geen grote pc meer nodig die 24 uur / dag aan moet staan. Bovendien zal de Dreambox vast veel minder geluid maken dan een pc.

 

Zal dit mogelijk worden, of springen mijn fantasiën op hol? Als ik de specs zo bekijk, zou het technisch gezien moeten kunnen...

Geplaatst:

Natuurljik is dat een mogelijkheid, maar ik weet niet hoeveel ruimte je hebt voor het installeren van applicaties zonder Harddisk in de dreambox 7000.

 

Van de andere kant gezien wat is een server eigenlijk zonder harddisk.

Xtrend ET9000, Samsung UE40D6200, Onkyo TX-NR818, Yamaha YST-SW515

Geplaatst:

Bedankt voor de antwoorden. Uiteraard is een hd het eerste wat erin gaat. Dan is het nu wachten op mijn droombox. Satellietontvangst wordt steeds mooier <img src="/ubbthreads/images/icons/smile.gif" alt="" />.

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...