Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Dreambox en linux.


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hi,

ik heb mij een dreambox gereserveerd,die draait onder linux.maar helaas ken ik de eerste letter niet van linux <img src="/ubbthreads/images/icons/frown.gif" alt="" /> .Moet ik mij nu echt gaan verdiepen in linux,of kan ik al op lichte mate beginnen met linux,en mijn kennis in linux uitbreieden zoals ik gedaan heb met dos en windows.Er wordt hier gesproken van netwerk delen e.d.,maar ik denk dat linux heel anders werkt dan windows.

Moet ik nu bezorgd zijn om te werken met de dreambox omdat ik de eerste letter niet ken van linux?Want het zou gemakkelijk zijn moest je de hd van de dreambox kunnen zien in windows verkenner wat nu het geval is met mijn 2pc's en mijn laptop.Of bvb een cdrom speler aanspreken van mijn computer vanuit de dreambox.Graag wat info daaromtrent als het kan. <img src="/ubbthreads/images/icons/smile.gif" alt="" />

Geplaatst:

@digitalsat2002,

 

De eerste letter van linux?!

Is niet zo moeilijk moet volgens mij een "l" zijn <img src="/ubbthreads/images/icons/grin.gif" alt="" /> <img src="/ubbthreads/images/icons/grin.gif" alt="" /> <img src="/ubbthreads/images/icons/grin.gif" alt="" />

 

Groeten <img src="/ubbthreads/images/icons/wink.gif" alt="" />

 

sattaz

 

 

 

 

 

 

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...