Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Sedert gisteren ben ik eigenaar geworden van een nieuwe formuler F1. Zelf ben ik een newbie in de satelliet wereld en daarom waarschijnlijk krijg ik de receiver niet ingesteld. 

Ik heb een schotel met motor en een inverto black lnb. De vorige receiver was een venton hd 200, daarmee kon ik de schotel bedienen via usuals om naar de verschillende satelieten te schakelen.

Een echte handleiding van de formuler is niet echt te vinden. Is er iemand die ervaring heeft met deze receiver en mij verder kan helpen met de set up? Ik heb al een beetje zitten rondneuzen online en heb gemerkt dat velen de software updaten, kan dit mij al op weg helpen? Bij mij is alles nog origineel uit de doos.

 

Alvast bedankt.

Geplaatst:

hallo ik heb hem al 4 jaar .welke software staat er op ,he mooiste is opnpli6.2is heel stabiel en geen bucs

 

 

===================================johan

1x formuler f1

1x formuler s 4k tubo uhd

1x azbox elite

1x SANGEAN WFT3 FUSION 600 FM/DAB+/internet.

  • 2 weken later...
Geplaatst:

bedankt Johan. Na wat zoek en prutswerk er de 6.2 opgekregen, mijne dateerde nog van 2014.

Probleem blijft nog hetzelfde, krijg geen beweging in de schotel en dus nog geen zenders.

Zal dus nog wat verder moeten zoeken. 

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...