Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Vandaag is met mijn Rebox opname mislukt van Belgie Een (werd niet gedecodeerd).

Reden lijkt volgende te zijn: Nederland 1 en Belgie 1 zitten op zelfde transponder. Bij begin opname start NL1 op (waarschijnlijk is ontvanger daarop voorheen uitgezet) en vervolgens begint de opname van Belgie 1.. De ontvanger is echter niet in staat beide uitzendingen gelijktijdig te decoderen. Vandaar een gecodeerde Belgie 1 opname.

Is dit verschijnsel bekend, ook van andere ontvangers?

 

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...