Satfreakholl Geplaatst: 29 oktober 2002 Geplaatst: 29 oktober 2002 Kijk maar eens hier http://216.71.221.4/board/cgi-bin/ultimatebb.cgi <img src="/ubbthreads/images/icons/smirk.gif" alt="" />
tCC Geplaatst: 29 oktober 2002 Geplaatst: 29 oktober 2002 die hadden we al <img src="/ubbthreads/images/icons/wink.gif" alt="" /> http://www.sat4all.com/ubbthreads/showfl...true#Post188824 http://www.sat4all.com/ubbthreads/showfl...true#Post189681 domme vragen bestaan niet, domme mensen wel.
Aanbevolen berichten