Cien Geplaatst: 17 oktober 2019 Geplaatst: 17 oktober 2019 Hallo Ik wil graag via de webbrowser inloggen op een site. In mijn paswoord zit een hoofdletter. Het toetsenbord dat op het scherm verschijnt is nog met 3 letters en 1 cijfer per toets. Ik zoek een manier om hoofdlettertoetsen te kunnen intypen
Aanbevolen berichten