Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik probeer hier OpenPLi erop te krijgen. 

Heb alles wat in de .zip staat in een geformateerde scandisk usb geplaatst (in de root uiteraard).

USB in de achterkant, reset knop ingedrukt houden en terwijl deze ingedrukt is de witte powerknop aan.

Vervolgens laat ik de resetknop los en zou volgens de omschrijving de box moeten flasen, er gebeurt bij mij niets.

Wie kan mij een tip geven of aangeven wat ik verkeerd doe?

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...