Rootical Geplaatst: 16 november 2019 Geplaatst: 16 november 2019 Ik probeer hier OpenPLi erop te krijgen. Heb alles wat in de .zip staat in een geformateerde scandisk usb geplaatst (in de root uiteraard). USB in de achterkant, reset knop ingedrukt houden en terwijl deze ingedrukt is de witte powerknop aan. Vervolgens laat ik de resetknop los en zou volgens de omschrijving de box moeten flasen, er gebeurt bij mij niets. Wie kan mij een tip geven of aangeven wat ik verkeerd doe?
Ghanssie Geplaatst: 19 november 2019 Geplaatst: 19 november 2019 De reset knop niet gelijk loslaten maar wat langer ingedrukt houden, net zolang tot het logo,display aan de voorkant rood gaat knipperen.
Aanbevolen berichten