Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wat ik me afvraag is hoe het eigenlijk is gesteld met de beeld en de geluids kwaliteit van de dreambox? Je hoort hier vrijwel niets over.Ondanks dat er veel mogelijk is met de box zullen er toch ook mensen zijn die er nog mee willen kijken en luisteren naar een goed beeld en geluid.Ik heb vandaag de box werkend gezien maar dat was via een portable tv en daar kon ik geen oordeel maken van de kwaliteit. Is de dreambox ook regelbaar voor het beeld??

Wie kan daar iets over vertellen?

 

gtrzz Trinity1

Geplaatst:

Als de relaese datum niet 10X verschoven wordt <img src="/ubbthreads/images/icons/frown.gif" alt="" /> <img src="/ubbthreads/images/icons/frown.gif" alt="" />

Geplaatst:

Hallo

 

Jij tilt wel zwaar aan het leven jongen, volgens mij.

Sterkte kerel.

 

Groetjes Sjefke..

Geplaatst:

Mij kan het ook niet echt interesseren of hij nu 3 weken eerder of later uitkomt maar ik kan me voorstellen dat heel erg verlangende mensen na zoveel uitstel er een lange sik van krijgen en zo gaan reageren......

Satwatcher

---------------------------------------

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...